Alla inlägg den 7 december 2010

Av Moa - 7 december 2010 19:21

felicia idag !

hejsan svejsan!

idag hade jag musik, slöjd, idrott & bild. va inte med på idrotten, dom som va med på lusse skulle träna till det. vi som inte skulle vara med på lusse skulle vara i nå rum å "gymma" ex. gå på gåband ( om de nu heter de så ?.. ), spinna, å lyfta tyngder. men de va så jävla äckligt i de rumme så de finns inte. gåbande var från min mormors mormors tid. för er som inte vet vad lusse är - det heter egentligen lusse cupen. det är till för hela skolan +6orna (tror jag.) där spelar man innebandy mot andra klasser. en klass är ett lag. åså håller de på med massa matcher. vet inte riktigt när de börjar, men de slutar iaf halv ett. efter skolan väntade jag, linn och felicia med klara på hennes buss.  sen gick jag, linn och felicia hem till linn och kollade på tv.  mamma hämtade mig&felicia runt halv fyra. när vi kom hem satt vi vid datan, och kollade på film. precis när filmen var slut kom hennes pappa. perfekt tajming! ;) men nu ska jag läsa lite. haha. datan måste svalna lite. hehe :$$$

puss 

  söt bild från julmarknaden!!..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards